Ocho técnicos, jugadores y jugadoras mariñanos ganan el Nacional de fútbol sala con Galicia

Tres jugadores y dos técnicos del Pescados Rubén Burela FS alzaron el título nacional sub-19 formando parte de la selección gallega. Juanma cree que los clubes deben apostar por la base
Los seis integrantes del Burela FS con la bandera gallega
photo_camera Los seis integrantes del Burela FS con la bandera gallega

Cinco integrantes del Pescados Rubén Burela FS fueron piezas claves en el campeonato de España conquistado por la selección gallega Sub-19 masculina este pasado fin de semana en la ciudad catalana de Salou. Los entrenadores Juanma Marrube y Christian Fustes, junto a los juveniles burelistas Néstor Valle, 'Nito', Edmilson Monteiro y Christian Rivas, 'Pitero', fueron los representantes naranjas en la competición masculina. También otra jugadora del club, Sofía, conquistó el título femenino con la absoluta gallega.

La selección juvenil irmandiña se colgó el oro al derrotar en la final a Murcia (5-3), en un partido que se decidió en la prórroga. Previamente, los de Marrube y Fustes se habían deshecho en la fase de grupos con mucha suficiencia de los combinados de Baleares (13-0) y Valencia: 7-2.

Juanma Marrube se mostró encantado con el trabajo realizado por sus pupilos en tierras tarraconenses. "A verdade é que se portaron moi ben e estou moi contento co seu rendemento e a súa implicación, que foi total. É un premio merecido ao seu gran traballo", confirmó el preparador de Alfoz, que espera que los grandes resultados que ha conseguido Galicia en los últimos campeonatos de España tengan su reflejo en el futuro, con la irrupción de más jugadores jóvenes en los primeros equipos de la comunidad. "Son 12 xogadores, pero reflexan o gran nivel dunha xeración que conforman moitos máis, xa que estiveron adestrando con nós uns 30 futbolistas. Hai que agradecerlle a todos os clubs galegos o traballo de base que están desenvolvendo e espero que esta xeración de xuvenís teña continuidade no futuro, que se aposte por eles cando cheguen aos primeiros equipos. Vaian peor ou mellor as cousas no plano económico, oxalá se instale como filosofía en todos os clubs apostar por estes rapaces, porque dan o nivel e meréceno", enfatizó.



Juanma reconoce que no partían como los principales favoritos, pero considera que su victoria fue justa. "Sempre hai certas comunidades como Andalucía ou Murcia que parten como favoritas polo fútbol sala que teñen, pero nós estivemos moi ben na fase de grupos e logo na final creo que fomos xustos merecedores do triunfo. Fomos sempre por diante, aínda que o 2-0 tan rápido que conseguimos ao mellor nos confundiu un poco e eles foron quen de empatarnos ata en dúas ocasións. De todos modos, na prórroga estivemos mellor e conseguimos levarnos a vitoria".

En cuanto a los tres futbolistas burelistas, Juanma valoró la juventud de estos, ya que Nito y Edmilson son todavía juveniles de primer año y Pitero, de segundo. "Está claro que hai un indicativo bo, xa que o ano pasado ganaron a Liga Galega en cadetes e este ano repetiron en xuvenís aínda que a maioría son de primeiro ano. Non se deben acomodar, pero é significativo e hai que darlle valor. Hai xogadores que teñen condicións para chegar ao primeiro equipo e, o máis importante, que eles queren chegar".

El también director deportivo de la entidad burelista entiende que el descenso del primer equipo a Segunda puede facilitar que los chavales de la cantera dispongan de más oportunidades. "Egoistamente, falando en xeral de todos os clubs e loxicamente fastidiado polo descenso do Burela, a base pode ter mais oportunidades de estar adestrando e xogando co primeiro equipo; é máis factible, máis real. Ás veces o inconvinte dun descenso pode traer aparelladas máis oportunidades, pero independentemente de como vaian as cousas, sempre é bo que o traballo de base teña reflexo no primeiro equipo", señaló.

FEMENINA. El equipo absoluto femenino gallego también tuvo notable representación mariñana con la presencia de las jugadoras del Ribadeo FS María Redondo y Pasto y la burelesa Sofía, excompañera de las anteriores antes de recalar en el club naranja. Las tres participaron activamente en un triunfo que fue muy cómodo para las irmandiñas, que mostraron una aplastante superioridad, con goleadas en todos sus partidos. En la final, Galicia ganó 13-0 ante Baleares.

Comentarios