El centro ocupacional vilalbés diseña las nuevas bolsas de la Feira do Capón

El Concello, que trata de modernizar los detalles de una cita con una gran tradición, encargó 300 unidades para que las serigrafíen
Nuevas bolsas para la Feira do Capón
photo_camera Nuevas bolsas para la Feira do Capón

El Concello de Vilalba colabora una vez más con el Centro Ocupacional Vilalba-Terra Chá, que será el encargado de diseñar y fabricar las nuevas bolsas de papel de la Feira do Capón, que se celebrará el domingo 20. 

La adminsitración local, que trata de modernizar los detalles de una de las citas con más tradición en la capital chairega, encargó 300 unidades para que rotulen los usuarios del centro vilalbés, que actualmente suman 31. "Estas colaboracións teñen dúas vías. Por unha parte, apoiar ao centro ocupacional, que fai un importante traballo en Vilalba, e por outra prestar un servizo que sexa útil", explica el regidor de Vilalba, Gerardo Criado, que aunque prefiere no entrar en detalles anuncia que las colaboracións seguirán creciendo entre la administración local y el centro vilalbes.

"Temos varios proxectos enriba da mesa, presentáronnos varias opcións e a partir de xaneiro esperamos tomar decisión porque o que queremos é facer con eles todos os artigos protocolarios que se reparten no concello cando hai visitas ou actos institucionais", explica Criado, que valora una labor social que se desarrolla desde hace años. 

Las bolsas, aunque ya se presentaron el año pasado, son una novedad, porque por primera vez irán serigrafiadas con el logotipo de la Feira do Capón por un lado y con el nombre del centro ocupacional por el otro.

"O ano pasado encargámolas tarde e non deu tempo de rotulalas, pero este ano xa serán identificativas da cita", explica la edil de mercados de Vilalba, Cheri Grandío, que asegura que el objetivo de encargar las bolsas de papel es para tratar de hacer desaparecer las de plástico.

"Aparte de que as bolsas de plástico quedan feas esteticamente, cremos que tratar o capón desa maneira non é correcto", añade la edil vilalbesa, que recuerda que a mayores de estas nuevas bolsas de papel también estarán a la venta las cajas de madera que realiza desde hace años la Carpintería JDJ, de la parroquia de Román.

"Dende o Concello temos encargadas 300 pequenas e 200 das grandes, de dous capóns, pero a maiores sempre fai máis por si se necesitan", explica Grandío, aunque subraya que las cajas se destinan principalmente a los envíos. Para las compras sin destinos lejanos, se dispondrá de las bolsas, que se cobrarán a un euro, un precio simbólico. 

TRABAJO. "Decidimos manter o logo do Concello nas tres tintas que se empregan, o que supón un traballo máis complexo que os usuarios con máis coñecementos fixeron en equipo. Pero todos colaboraron porque o reverso da bolsa é o noso logo nunha única tinta", explica Belén Varela, la directora del centro ocupacional vilalbés, que se muestra optimista con el trabajo hecho.

"Estas cousas son moi positivas, que se acorden do centro, porque é moi importante estar presentes", apunta la directora que explica que este año no estarán, como en otras ocasiones, con un stand en la Feira do Capón. "Temos moitos pedidos agora para o Nadal, con moita caixa serigrafiada e bolsas de tela, pero estaremos igual presentes na feira", concluye.

Comentarios