El BNG: "Non temos que escoller entre desaloxar a Rajoy e defender unha candidatura propia"

Se erige en un partido "traballador" frente a las fuerzas estatales, que ve como "os partidos dos vagos"
Presentación de la candidatura del BNG-Nós Candidatura Galega por la provincia de A Coruña para el 26-J
photo_camera Presentación de la candidatura del BNG-Nós Candidatura Galega por la provincia de A Coruña para el 26-J

La portavoz nacional del BNG, Ana Pontón, ha asegurado este sábado a los gallegos y gallegas que no tienen que escoger "entre desaloxar a Mariano Rajoy e defender unha candidatura propia", en crítica velada a la coalición En Marea.

En la presentación de los integrantes de BNG-Nós Candidatura Galega por la circunscripción de A Coruña —Carlos Callón y Xosé Luis Rivas 'Mini' se mantienen como números uno al Congreso y al Senado, repectivamente—, Ana Pontón ha criticado a las fuerzas estatales por ser "incapaces de porse dacordo" para presentar una alternativa al Partido Popular y "deixar muda a Galicia no Congreso". A continuación, ha erigido al BNG en fuerza política "propia" que representa aos galegos "sin dependencia de direccións de partidos estatais", en clara alusión al rol que desempeñan Esquerda Unida y Podemos Galicia en la coalición En Marea.

Así, espera que tras el próximo 26-J los gallegos puedan recuperar su "voz propia" en el Congreso, tras 20 años, ha precisado Mini, de trabajo parlamentario "a favor deste país". Por ello, el candidato al Senado espera "sacar ese pouso de trizteza" que hay "nos ollos da cidadanía".

PARTIDOS "VAGOS".  Acto seguido, el candidato al Congreso Carlos Callón ha erigido al Bloque en un partido "traballador", frente a las fuerzas estatales, que ve como "os partidos dos vagos". "Hai que dicilo con todas as letras", ha subrayado, para luego contrastar esta opinión con las "iniciativas en defensa de Galicia" que "non para de presentar" el Bloque.

"Non é que sexan inútiles; non é que sexan burras peideiras, como se di ás veces para referirse ás persoas inútiles: non son inútiles, nin o PP, nin o PSOE, nin En Marea, nin Ciudadanos... Son ben avispados cando querer para loitar polo cargo", ha ironizado Callón, para luego precisar que, si "no traballan", es porque "non teñen proxecto para Galicia". "Parecen diputados e diputadas de Móstoles", ha denunciado el candidato al Congreso, para luego advertir a las fuerzas estatales que los gallegos no están "dispostos" a que se les trate como "unha colonia".


Comentarios