Burela multará con hasta 3.000 euros a dueños de fincas sin limpiar

La maleza que acumulan algunos solares llega a invadir las aceras y se han visto ratas
Finca con maleza, en Burela
photo_camera Finca con maleza, en Burela

El Ayuntamiento de Burela podría multar a los propietaria de solares y terrenos en la localidad que incumplan su obligación de "telos en perfectas condicións, libres de maleza e de residuos", tal y como se recoge en la normativa local, cuyo incumplimiento lleva aparejada la aplicación de sanciones, que van desde los 100 a los 750 euros para casos leves; de 751 a 1.500 para los graves y de 1.501 a 3.000 para los considerados muy graves. 

Con esta medida, que se recogerá en un bando para que llegue a toda la población, se pretende evitar situaciones como las que se dan en la actualidad, con fincas llenas de maleza que invaden aceras y vías públicas, y que incluso llevan aparejadas condiciones peligrosas para la salud, al detectarse la presencia de ratas en algunos puntos. 

"Dende o Concello xa lles remitimos notificacións aos propietarios dos solares para que retiren a maleza, que nalgúns casos está a invadir a vía pública ou as fincas próximas. Queremos ter o noso pobo o máis limpo posible e ofrecer a mellor imaxe para os vivimos aquí e tamén para os que nos visitan", asevera la edil de medio ambiente, Noelia Ben, quien recalca que "foron moitas as queixas veciñais que recibimos nas últimas semanas sobre a maleza que invade as beirarrúas nalgúns puntos de Burela así como a presenza de ratas nalgunhas zonas". 

La edil confía en que "a xente responda á nosa chamada e que cumpran coas súas obrigas", aunque en caso contrario, recalca, "verémonos na obriga de aplicar a normativa municipal vixente, que leva aparelladas multas para os que a incumpran". 

A SU CARGO. Además, tanto la concejala de medio ambiente como el de turismo, Ramiro Fernández Rey, recuerdan que "o Concello poderá ordenar a execución deses traballos de limpeza por motivos de interese estético ou de hixiene, con cargo ao propietario e sen prexuízo das sancións correspondentes". 

Una medida que también se contempla en la normativa, en la que se recoge que "os propietarios de solares e terreos deberán mantelos limpos, libres de residuos e nas debidas condicións de hixiene, salubridade, seguridade e ornato público. Esta obriga inclúe a esixencia de desratización e desinfección dos solares" y dice también que "desde os solares particulares non poderá sobresaír á vía pública ningunha clase de maleza, mirtos, matogueiras ou outra clase de vexetación".

Comentarios