El Iescha estrenará en 2017 el Premio de Narrativa Agustín Fernández Paz

Buscan la colaboración del Concello para recordar y homenajear al escritor vilalbés

El Instituto de Estudos Chairegos, Iescha, estrenará el próximo año la primera convocatoria del Premio de Narrativa Agustín Fernández Paz, tal y como acordaron en la última reunión de la junta directiva.

El Iescha pretende con esta nueva distinción reconocer y hacer un homenaje a la figura del escritor vilalbés, recientemente fallecido y socio de honor del colectivo desde hace años.

«É un escritor internacionalmente recoñecido, destacou preferentemente no ámbito da literatura infantil e xuvenil, conseguindo innumerables premios e distincións entre as que cabe destacar, precisamente, o Premio Nacional de Literatura Infantil e Xuvenil no ano 2008», indican desde el Iescha.

En las próximas reuniones de socios, se decidirán las bases que regularán esta nueva convocatoria, con la que pretenden que colabore el Concello de Vilalba. «É desexo tamén do Iescha poñerse en contacto coa área de cultura do Concello para tratar de conseguir un compromiso de colaboración con esta iniciativa», explican en una nota de prensa.

«Co seu firme e permanente compromiso na defensa da lingua e a cultura galegas, contribuiu de maneira significativa a ensalzar e poñelas en valor. Así mesmo, o nome de Vilalba estivo sempre presente en todas as facetas do seu quefacer diario», apuntan.

Fernández Paz cuenta con un pequeño parque en la capital chairega que lleva su nombre, en el barrio de As Fontiñas donde nació, y con un hectómetro literario propio dentro del Paseo dos Soños de Vilalba, a orillas del río Magdalena. Además, da nombre a la biblioteca del IES Basanta Silva. A partir de 2017 también será recordado en su propio premio.

Comentarios