Medio Maratón: el Polusa ofrece un descuento a los participantes

Marta Míguez, de las pistas a los despachos

La exatleta olímpica, hoy secretaria xeral para o Deporte, aplaude la iniciativa de organizar en Lugo un medio maratón. "Actuar en vez de queixarse", su forma de vida
Marta Míguez, en Lugo
photo_camera Marta Míguez, en Lugo

Marta Míguez sabe lo que es estar a los dos lados de la frontera. Primero dedicó su vida al deporte y, tras coquetear con el balonmano en su Cortegada natal, se decantó por el lanzamiento de jabalina, especialidad en la que fue cinco veces campeona de España y olímpica en Sídney 2000. Y después, volvió a dedicar su vida al deporte otra vez como gestora y organizadora de eventos.

"A xestión sempre me gustou moito. A xestion deportiva sería un obxectivo ideal, por chamalo dalgunha maneira. Cando estudei Inef, a pesar de que está orientado á docencia, as asignaturas que eran relativas á xestión eran as que máis me gustaban. Pero por unha apreciación persoal, sen saber por onde se iba desenvolver a miña vida laboral", explica Míguez.

Y, finalmente, su vida laboral sí se desarrolló. Su buen hacer en Ourense, donde fue una de las principales impulsoras del crecimiento de la San Martiño —prueba que el año pasado reunió a 7.500 personas a pesar de la poca ayuda que ofreció el tiempo— la ha llevado a la secretaría xeral para o Deporte de la Xunta, desde donde trabaja activamente para que los pasos se den hacia delante: "Ás veces a xente quéixase polo que se pode facer. Pois non hai que queixarse e hai que actuar, para poder executar accións ata onde ti poidas chegar. Esa foi e segue sendo a mesma teima", indica la exatleta.

Míguez reconoce que, desde dentro, no se pueden hacer tantas cosas como se quisieran, aunque no busca excusas y defiende que "desde o punto de vista do deportista é lexítimo esixir e pedir cousas": "De deporte e medicina, todo o mundo opina. Pero os datos son os que son. Os orzamentos son os que son. Pero, insisto, non podes queixarte do que non tes e tes que pensar en como podes mellor co que hai. Ver as adversidades e tratar de saír fortalecidos. Non vale para nada quedar fastidiado e non facer nada", asegura.

ATLETISMO. Marta Míguez ve lógico el auge del atletismo una vez que la cultura del deporte se ha instalado en la sociedad: "É un deporte barato e fácil de facer. Podes adaptar o teu horario e ir a calquer hora a correr... eso fai que cada vez teña máis demanda", afirma la secretaria xeral.

En ese sentido, Míguez apoyó la iniciativa de El Progreso de organizar un medio maratón como el Cidade de Lugo, que tendrá lugar el próximo 14 de mayo en la capital lucense: "Á xente interésalle e a xente quería esa distancia. Paréceme moi ben que esta proba se faga en Lugo", indicó la exatleta, que recordó a los deportistas populares que para afrontar una carrera como esta "fai falta ter as cousas máis claras e un adestrarmento maior" que para una prueba más corta, aunque "propoñerse retos, marcase obxectivos e cumplilos forma parte da vida do deportista".

Comentarios