El PP tacha de "incompetente" a la alcaldesa de Sarria tras una carta "insólita"

El grupo municipal del partido ve en la misiva enviada a Candia "unha ausencia de rigor na forma de facer política e de coñecementos"
La alcaldesa de Sarria, Pilar López
photo_camera La alcaldesa de Sarria, Pilar López

El PP de Sarria calificó este miércoles de "insólita" la carta enviada por la alcaldesa, la socialista Pilar López, a la presidenta provincial de los populares, Elena Candia, la cual demuestra, en su opinión, "unha ausencia clara de coñecementos e de rigor na forma de facer política". Los populares son muy críticos con la misiva y acusan a López de "demostrar día tras día que é a rexedora máis incompetente da provincia".

"Ante a toxicidade que pretende crear a rexedora, o que ten que ter paciencia é o pobo de Sarria", afirma el PP, según el cual Pilar López "non é capaz de resolver os problemas dende que chegou, senón que creou máis e ten varias frontes abertas en todos os sectores".

En su carta, la alcaldesa sarriana criticaba ante Elena Candia la forma de hacer política del grupo municipal de PP y apelaba a la presidenta provincial para evitar el voto en contra de este partido al plan especial del casco histórico. En su respuesta, los concejales del PP aseguran ser "moi responsables das nosas decisións e das nosas votacións, votacións que, por certo, son todas legais e realizadas pensando no mellor para os veciños". "O que parece é que lle molesta que fagamos o noso traballo. Esa é a nosa misión como oposición e así o seguiremos facendo", manifiestan.

Acusan también a la mandataria municipal de comportarse como si tuviese una amplia mayoría y de "ningunear" a la oposición, "que representa dous terzos da vila". A este respecto, citan el plan especial de la zona antigua y del Camino de Santiago, que fue aprobado en junta de gobierno. "Compórtase como se tivese maioría absoluta, e os veciños nin sequera tiveron o dereito de recibir unha contestación ás súas alegacións. Iso é inaudito", añaden.

PONTE RIBEIRA. Los populares sarrianos discrepan de nuevo con el gobierno sobre la gestión de la oficina de turismo en Semana Santa y la suspensión de pagos que vivió el Concello, en un caso "único en España" del que responsabilizan a López. Con respecto a Ponte Ribeira dicen que existen "informes xurídicos do Estado" sobre la incompatibilidad de las obras con el plan especial del casco histórico. "Non o dicimos nós, dino os avogados", concluyen.

Comentarios