IMPORTANTE

Una española muere por disparos de la policía en una favela de Río de Janeiro

de actualidad
Jaime Cantizano Jaime Cantizano
 
Votacion: 
No hay votos
Deporte Local Lugo 2

No diga gol, mejor diga Uxío

El delantero lucense terminó la temporada regular de Tercera como máximo artillero de la categoría con 27 tantos. Su próximo objetivo, el ascenso a Segunda División B con el Cerceda

Uxío, con la camiseta del Cerceda. . José Ángel Díaz

Uxío, con la camiseta del Cerceda. . José Ángel Díaz

Es el hombre gol de la provincia. Sus 27 tantos en Tercera División han sido decisivos para que el Cerceda se encuentre inmerso en plena pelea por jugar el año próximo en la categoría de bronce, donde Uxío da Pena confía debutar en la 2017-18 con la camiseta del conjunto coruñés.

"O máximo obxectivo é ascender co Cerceda e que me renoven para xogar co equipo en Segunda División B. Que non se da esa posibilidade? Pois haberá que ver as opcións. Renovar co proxecto do Cerceda ou buscar unha saída noutra categoría que estaría encantadísimo de coller", aseguró Uxío, que reconoció que podría compaginar a la perfección el fútbol con su vida profesional aunque tuviese que abandonar A Coruña: "O mundo da avogacía está tan informatizado que podería exercer desde a distancia", explicó.



O fútbol lucense é de alta categoría, o Lugo leva anos facendo moi ben as cousas e os equipos de Terceira sempre compiten
"

El lucense se desenvuelve en su rutina diaria con la misma facilidad que en el punto del área frente al guardameta rival. Con pasión, pero con frialdad. Analizando las opciones y aplicando la más favorable. Fijando su objetivo y mentalizándose para conseguirlo. Asumiendo las victorias, y también las derrotas: "A nivel individual estou moi contento polo rexistro dos goles e polos partidos xogados. A nivel colectivo si que acadamos a fase de ascenso, pero o obxectivo non era quedar terceiro. Asi que, nesa liña, estou un pouco non diría triste, pero si tiñamos unha maior ambición ao comezo da temporada", indicó.

El Cerceda pensaba a lo grande, y Uxío no lo esconde: "Agardabamos gañar a liga e xogar a eliminatoria dos campións. Pero quedamos terceiros, temos ao Jerez enfronte e temos que intentar gañar", explicó el futbolista lucense.

A pesar de que el equipo no alcanzó sus expectivas, lo cierto es que su objetivo de lograr el ascenso todavía sigue intacto. Su primer escollo será el Jerez, al que se enfrentarán el domingo en O Roxo con la intención de lograr un buen resultado de cara al encuentro de vuelta: "O míster xa nos informou dos aspectos a ter en conta do equipo contrario. Son bastante físicos, con xente experta e aclimatada á categoría. Hai que facer un bo partido e xogar ao fútbol no noso campo para conseguir un bo resultado e viaxar alá con vantaxe", afirmó Uxío.

Este reto no asusta a un Cerceda que lleva varios años intentando dar el salto a la Segunda B: "Hai unha dobre lectura para esta eliminatoria. Por unha parte, o Cerceda leva varios anos meténdose na fase de ascenso. No vestiario case todos xogamos tres ou catro fases co equipo, polo que pode ser que haxa algo de ansiedade por querer ascender, unha presión engadida. Pero tamén temos a vantaxe de que non vai ser o noso primeiro partido nunha fase, entón saberemos como afrontalo", aseguró el jugador.

Uxío, que creció en equipos de la capital como la Comercial o el Residencia, probó suerte en el Ural coruñés y concluyó su etapa de formación en los juveniles del Club Deportivo Lugo, afirmó que el fútbol lucense "é un fútbol de alta categoría": "O Lugo leva moitos anos facendo as cousas moi ben. E os equipos que chegan a Terceira compiten. O Castro este ano, a pesar do descenso, perdeu moi poucos puntos na casa. E o Vilalbés leva dous anos consecutivos sendo quinto, con xogadores bos e moi competitivos na categoría. É unha mágoa que non se metese na fase de ascenso, pero estou seguro de que o seguirán intentando", comentó el jugador.

Comentarios

fotoLos comentarios enviados fuera del horario de moderación, serán aprobados al día siguiente.

Serán borrados los comentarios que contengan insultos y/o contenidos inadecuados. Para cualquier duda, consulta la guía de comentarios.

imagen de usuario
Jacques Delapierre sábado 20 de mayo de 2017, 11:47
2

#1 o fútbol tamén é un negocio, e na dirección deportiva do Lugo, están hipotecados polos representantes dos xogadores.

imagen de usuario
Bastián viernes 19 de mayo de 2017, 20:47
1

Non sei que fai o C.D. Lugo, para fichar a este rapaz ...