Barreiro pide que Blanco explique por qué ve vital la A-8 y no otras vías

El presidente del Partido Popular de Lugo acusa al ministro de Fomento, José Blanco de «improvisar» sus decisiones y le invita a aclarar los argumentos que avalan el hecho de calificar la A-8 como una obra de «singular importancia» y que, sin embargo, otras actuaciones como las autovías a Santiago o a Ourense no reciban la misma consideración.

También calificó al titular de Fomento de «desvergonzado» por retar al presidente de la Xunta, Núñez Feijóo, a que diga cuándo terminará la VAC San Cibrao-Ferrol. «No tramo desta estrada que é competencia estatal neste momento non hai absolutamente nada licitado. Os orzamentos deste ano prevían de feito unha partida de só 10.000 euros para esta obra. A Xunta de Galicia, pola contra, adxudicou o tramo San Cibrao-Barreiros por importe de 30 millóns de euros. O balanzo é abrumador: 30 millóns de euros fronte a 0 euros», aseguró.

Barreiro se quejó también de los constantes cambios en las decisiones del Gobierno socialista, puesto que están generando «desconfianza e unha inestabilidade engadida a que xa de por sí está a provocar a crise económica».

El líder de los populares de Lugo se pregunta qué tipo de cálculos lleva a cabo el ministerio de Fomento para «un día anunciar recortes drásticos que ocasionan a retirada inmediata das empresas das obras en execución, e outro faga un dos seus habituais brindes o sol e tente reencauzar a situación aludindo a unha suposta reanudación das obras».

«Paraliza obras e esquiva, unha e outra vez, aclarar a repercusión real da súa reprogramación. Agora dí que habera que agardar ós orzamentos de 2011 para constatar a intesidade do agravio do que está a ser obxecto a nosa provincia», critica Barreiro, que se queja de que el ministro de Fomento lleve tres meses sin dar explicaciones «concretas» sobre la verdadera repercusión de los recortes presupuestarios en su ministerio, una actitud que considera «unha burla sin precedentes a todos os lucenses».

Comentarios