Novas Xeracións del PP de Lugo pretende ampliar su labor a otros 20 concellos

El presidente de Novas Xeracións del PP en la provincia de Lugo, Daniel Vega, presentó ayer su candidatura al congreso provincial, bajo el lema ‘Somos Lugo, somos futuro’, y concretó el contenido de su programa político, a desarrollar en el próximo año. Vega anunció su intención de que Novas Xeracións tengan presencia en veinte concellos más de la provincia. «Actualmente exercemos a nosa labor en catorce concellos, ó finalizar o próximo curso político agardamos estender ás nosas tarefas a vinte máis pero sen esquecer que o obxectivo é chegar a estar presentes nos 67 concellos da provincia», precisó.

Asimismo, el presidente de Novas Xeneracións anunció la creación de una asociación paralela a la formación que ejercerá una labor de asesoramiento, de una escuela de formación con el nombre «dun político con maiúsculas coma é Manuel Fraga Iribarne» y de una oficina de atención para la juventud lucense «coa finalidade de informar sobre cuestións estudiantís e empresariais», dijo.

Por último, Daniel Vega quiso mostrar su apoyo al presidente del PP de Lugo, José Manuel Barreiro, de cara a los próximos comicios electorales, así como a todos los portavoces populares municipales que optan a la alcaldía en sus respectivos concellos, especialmente a Jaime Castiñeira, el candidato a la alcaldía en Lugo. Además, Vega aseguró que Novas Xeracións «terán un papel fundamental nas eleccións municipais».

Comentarios